niedziela, 23 października 2016

nowe ff o Klaroline

Cześć. :)

Tak, nie piszę nic na tym blogu;
Tak, pamiętam o nim doskonale;
Tak, mam połowę kolejnego rozdziału.

Jednak nic się nie ukazuje tutaj, ponieważ wiem, że aktywność umarła. Zaczęłam pisać to opowiadanie, kiedy szłam do gimnazjum, teraz je kończę! Dokładnie tak. Trochę upłynęło, ja się zmieniłam, mój styl pisania również i mimo tego, że pierwsze rozdziały mają masę błędów, są niedopracowane, moje wypowiedzi były żałosne, owy blog nie jest aż taki zły. Lubię czytać całe ff w kółko i w kółko, ale nie mogę tego dłużej robić, bo chcę pisać, a gdy się za to zabieram, nie wychodzi z tego nic. Wiem, że to moja wina, bo gdybym mogła, byłoby tutaj wiele więcej obserwatorów, ale jak się okazało, odechciało mi się pisać. Nie zwalę tego na to, że nie miałam czasu, bo to tłumaczenie nie ma sensu, gdyż go miałam, ile ja go miałam! Niestety jednak, blokada twórcza dopadła i mnie, a kiedy już miałam wenę to na prawdę, mój wolny czas dobiegł końca. Druga klasa - było dużo nauki, wakacje wykorzystałam w pełni, nie siedziałam w domu, a teraz będąc w ostatniej klasie, nie mam do czego wracać i jest mi przykro.
Może wrócę do tego bloga, ale jak na razie nie ma do czego, a z racji tego, że dalej tak samo kocham Klaroline, a nawet bardziej, postanowiłam zabrać się za nowe opowiadanie z ich udziałem, tym razem na wattpadzie.
Pierwszy rozdział już się ukazał, zapraszam serdecznie :)
PIERWSZY ROZDZIAŁ NOWEGO OPOWIADANIA O KLAROLINE >>KLIK<<

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć!
      Szczerze mówiąc nie wiedziałam, że ktoś tutaj wchodzi i dlatego nie miałam w zamiarach kontynuować tego bloga. W dodatku uważam, że historia jest oklepana, źle się potoczyła i nie wiem, czy mogłabym to jakoś naprawić. Jednak, jeśli jest tu jakaś aktywność, mogę się postarać i nawet coś napisać, ale podkreślam, że nic nie obiecuję.
      W tym momencie mam opowiadanie o Klaroline na Wattpadzie, które aktualizuje na bieżąco, dzisiaj został dodany rozdział. Zapraszam tam, ale zobaczymy - może napiszę coś tutaj. Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Napisz coś! Bardzo mnie zaciekawiłaś!

      Usuń
    3. 😡😡😡😡☺😋😅😑

      Usuń